الأحد، 22 مايو 2011

حمله فتاه الغلاف

انا قررت اننا نعمل حمله فتاه الغلاف واللى عايزه تشترك فى الحمله تكتب فى التعليقات اسمها فى ستاردول
ارجو ان المعلومه تكون وصلت



هناك 8 تعليقات:

  1. انا حشترك اسمي في ستاردول hello-kity613

    ردحذف
  2. انا بشترك اسمي jo0jo0_al3sl

    ردحذف
  3. أنا بشترك وأسمي في ستار دول
    ags12345

    ردحذف
  4. انا بدي اشترك واسمي في ستاردول roro.love13

    ردحذف
  5. roro.love13 انتي مستحيل تشتركي معانا لانك اسرائليه شروق روحيلها و شوفيها حتلاقيها اسرائيليه

    ردحذف
  6. الى donya شكرا كثير على اسائتك الي في ستاردول وعلى الكلام اللي قلتي مع اني بعرفكش ولا عملتلك اشي وفجاة جيتي قلتي عني كلبة انا بديش اعمل مشاكل
    ولشروق :انت كمان بعرفكش بس بدي اقوللك اني اسفة كثيير لاني مكنتش عارفة انو الاسرائيليين ممنوع يشتركوا بالمدونة وبصراحة مش عارفة ليش يعني انا عربية ومسلمة زيي زي كل البنات بس مع هيك كمان مرة متأسفة كثير وتزعليش مني

    ردحذف
  7. انا هشترك بليييز انا كنت هكتب تانى واحدة بس كان عندى مشكلة فى حسابى بتاع جوجل اسمى فى ستاردول miss-pink-pinky

    ردحذف
  8. انا هشترك بليييييييز نفسى ابقى فتاه غلاف اسمى lily-loveparty

    ردحذف