الأربعاء، 29 يونيو 2011

مسابقه

هااااااااااااى بنوتات انا انهرده قررت اعمل مسابقه
فى المدونه هى مسابقه اجمل جناح وهاعمل للمشتركات تصويت وياريت اللى يشتركوا فى المسابقه يكونوا
مشتركين فى المدونه ودى تفاصيل المسابقه
1/ المسابقه هتبدا انهرده
2/ اللى تحب تشترك تكتب تعليق فيه اسمها فى ستاردول
3/ لازم تكون البنت مش اسرائيليه
4/ ولازم كل المشتركين يقبلوا بالفوز او الخساره يكون عندها الروح الرياضيه اوك يا بنات
5/ التصويت هيبدا انهرده بالليل وهاقفل التعليقات 
ماشى يابنات اللى حابه تشترك فى المسابقه تلحق قبل ما اقفل التعليقات
6/ المسابقه هتخلص يوم السبت للانه اخر يوم ليه سوبر
همتكم معايا
وملحوظه كمان
انا عامله مسابقه عندى فى النادى بتاعى اسمه
queenshrook
دى مسابقه اجمل مشهد
والفائزه فى مسابقه النادى والفائزه فى مسابقه المدونه
هياخدوا جوائز وهدايا وهاحط رابط جناحهم عندى فى المدونه اوك يا بنوتات
باااااااااااااااى

هناك 4 تعليقات:

  1. انا هشترك واسمى فى ستار دول lily-loveparty

    ردحذف
  2. انا بشترك اسمي نفس اسمي هنا

    ردحذف
  3. اناا بشترك اسمي بستاردول lovelyroaa

    ردحذف
  4. انا بشترك اسمي بستاردول zahraaa

    ردحذف