الخميس، 7 يوليو 2011

محل LE


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كيفكم بنوتات
نزل محل LE
بسرعة ادخلو من هووون  او عن طريق السوق من هووون
سلأأأأأم

هناك تعليقان (2):

  1. شوشو انا زعلانة منك و اظن انك هتعرفي السبب السبب هو موضوع الصور اللي بتخديهم من مدونة دودي اموت وافهم ليه مش عايزة تاخدي من مدونتي و ثم ان ممكن دودي تفتش وتلاقي مدونتك وتعرف انك بتاخدي كللللللللل حاجه منها ممكن ببلاغ واحد منها على مدونتك مدونتك تتلغي شفتي بقى الخطر اللي انتي حاطه فيه نفسك

    ردحذف
  2. بصى يا دودى يا قمر انا نقلت من مدونه دودى للانى
    اتاخرت فى كتابه المواضيع فقلت انقلهم من اى مدونه
    علشان انا ما كنتش فاضيه اعمل مواضيع طب تصدقى ان
    بعض الحاجات اللى انا كتبتها فى المدونه ما جبتهاش اساسا للانى ما كنتش فاضيه وبعدين يا دودى ملحوقه انا
    لو كنت مستعجله تانى هانقل من مدونتك انتى ده انتى صحبتى العزيزه

    ردحذف